Zmiany w SALAMANDER

 w roku 1983 roczny obtót Salamander przekracza granicę miliarda marek niemieckich. W latach 90-tych wyraźnie uwidacznia się modernizacja sklepów, np. poprzez ich nowy jednolity wystrój. Rozwija się ekspansja międzynarodowa, powstają siostrzane oddziały w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Rosji oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

go

Pod koniec marca 2005 r. Salamander zostaje przejęta przez notowaną na giełdzie EganaGoldpfeil-Gruppe, koncern z siedzibą główną w Hongkongu i europejską centralą w Offenbach. Salamander korzysta z wieloletniego doświadczena w branży produkcji skór najwyższego gatunku i do portfolio marek wprowadza własne luksusowe marki: Goldpfeil, Comtesse i JOOP, a także Sioux. Produkcja torebek i galanterii skórzanej marki Salamander została jednocześnie pomyślnie ulokowana w fabrykach Egany. Własny zespół projektantów dba o utrzymanie najbardziej aktualnych form, kolorów i trendów produkowanych modeli.

follow site Od 2005 roku Salamander kładzie duży nacisk na wprowadzanie nowej koncepcji sklepów. Nowe projekty architektoniczne są konsekwentnie realizowane, jednakże uwzględniają specyfikę każdej indywidualnej lokalizacji. Sklepy Salamander w Polsce są przejrzyste, zaś profesjonalna prezentacja, wysoka jakość obuwia i wyrobów skórzanych zachęcają do odwiedzania salonów. Zaspakajanie indywidualnych potrzeb, serwis i elegancja to podstawowe cele dla firmy.

W lutym 2009 zmienia się właściciel SALAMANDER. Całość udziałów w spółce Salamander Niemcy oraz w filiach zagranicznych spółki, a także prawo do marki SALAMANDER i Lurchi przejmuje niemiecka spółka ara AG."

Salon Salamander DM Klif W Warszawie
Salon Salamander Aleje Jerozolimskie 42 w Warszawie
Salon SALAMANDER w DM Klif Warszawa
Salon SALAMANDER w DM Klif Warszawa
Salon SALAMANDER Aleje Jerozolimskie 42 Warszawa