Zmiany w SALAMANDER

click here w roku 1983 roczny obtót Salamander przekracza granicę miliarda marek niemieckich. W latach 90-tych wyraźnie uwidacznia się modernizacja sklepów, np. poprzez ich nowy jednolity wystrój. Rozwija się ekspansja międzynarodowa, powstają siostrzane oddziały w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Rosji oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Pod koniec marca 2005 r. Salamander zostaje przejęta przez notowaną na giełdzie EganaGoldpfeil-Gruppe, koncern z siedzibą główną w Hongkongu i europejską centralą w Offenbach. Salamander korzysta z wieloletniego doświadczena w branży produkcji skór najwyższego gatunku i do portfolio marek wprowadza własne luksusowe marki: Goldpfeil, Comtesse i JOOP, a także Sioux. Produkcja torebek i galanterii skórzanej marki Salamander została jednocześnie pomyślnie ulokowana w fabrykach Egany. Własny zespół projektantów dba o utrzymanie najbardziej aktualnych form, kolorów i trendów produkowanych modeli.

Od 2005 roku Salamander kładzie duży nacisk na wprowadzanie nowej koncepcji sklepów. Nowe projekty architektoniczne są konsekwentnie realizowane, jednakże uwzględniają specyfikę każdej indywidualnej lokalizacji. Sklepy Salamander w Polsce są przejrzyste, zaś profesjonalna prezentacja, wysoka jakość obuwia i wyrobów skórzanych zachęcają do odwiedzania salonów. Zaspakajanie indywidualnych potrzeb, serwis i elegancja to podstawowe cele dla firmy.

W lutym 2009 zmienia się właściciel SALAMANDER. Całość udziałów w spółce Salamander Niemcy oraz w filiach zagranicznych spółki, a także prawo do marki SALAMANDER i Lurchi przejmuje niemiecka spółka ara AG."

Salon Salamander DM Klif W Warszawie
Salon Salamander Aleje Jerozolimskie 42 w Warszawie
Salon SALAMANDER w DM Klif Warszawa
Salon SALAMANDER w DM Klif Warszawa
Salon SALAMANDER Aleje Jerozolimskie 42 Warszawa